Vännner kommer och går kärl...

Vänner kommer och går och kärleken består eller var det det kärleken kommer och går och vännerna består ?Jag kommer inte riktigt ihåg hur den går.
Den förvirar mig lite.


Vet inte riktigt hur jag ska börja men. Tycker att i ett förhållande så ska det vara öppet och man ska kunna göra lite vad man vill och hitta på vad man vill utan att man ska sitta ihop. Jag och Lina har vart tillsammans i + 4 år och vi kan göra saker utan varandra. Och det kan ibland vara skönt att man hittar på lite saker med bara sina kill/tjej kompisar. (Visst att man kan hitta på saker tillsammans med gemansamma kompisar som inte).


Så mycket man får lära,
så mycket som blir sagt…
Så mycket som kan hända
i vänskaplig kontakt
.


                                                                                                               Kärlek&Respekt 


Tack för mig för denna gång.


Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Har du inte blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress så jag kan titta in på din:

Åsikten:

Trackback
RSS 2.0